XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

3D-маркетинг: новий тренд десятиліття. AR | VR | 3D технології для брендів

21:24, 21-05-2023

 23.05.23 в 11:45, ауд.417 - гостьова лекція

Чигиринський Артем, СЕО компанії ADVIN

Артeм Чигиринський — СЕО і співвласник компанії ADVIN, яка займається створенням проектів із використанням імерсивних технологій. Він розкаже нам про 3D-маркетинг – нову екосистему в маркетингу та його інструменти.  А ще — як та для яких цілей слід використовувати VR/AR-інструменти, у чому їхні принципові відмінності, та як це впливає на взаємодію з користувачем. Наскільки ми реально близько/далеко від метавсесвіту та його використання в щоденній взаємодії з користувачем?

Довідково: компанія ADVIN – експерт із створення проектів із використанням імерсивних технологій, займається якими вже 6 років. Місія компанії ADVIN – додавати брендам нестандартний AR / VR контент для того, щоб вони Перемагали. Компанія має професійну студію 3D-моделінгу, мультиплікації та анімації, яка створює сцени для доповненої і віртуальної реальності, забезпечує повний цикл виробництва AR / VR проекту – від ідеї та 3D-продакшена до технічної реалізації. Має 250+ успішних проектів, 1М+ унікальних сканів зображень в AR, 180+ створених і анімованих 3D-моделей, 35+ VR активностей. Клієнтами ADVIN є компанії CocaCola, Toyota, LG, Lenovo, AVON, Tefal, LAKALUT, Syngenta, Світоч, МЕТРО Україна, Konti, МХП та інші.

Запрошуються усі бажаючі!  

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 705